30 Kasım 2017 Perşembe

BİTENLER 5

Yılda bir kere biten kozmetik ürünlerime dair yazı yazıyorum. Fikir edinmek isteyenler için kısacık da olsa bir iki yorum yazmak istiyorum çünkü en sık okuduğum yazılardan biri "bitenler". Çoğu kozmetik ve bakım ürünümü de tecrübelerini okuduğum bloggerlar sayesinde alıyorum. Şimdi sizi hiç sıkmadan birer cümleyle yazmaya başlayayım. Bazı görseller flu olmuş ama ambalajları attığım yenileyemiyorum affola... Ve görsellerim için tekrar üzgünüm ama fotoğraf çekmekte genel olarak da başarısızım zaten. Yere attım ve çektim :))))







Avon Göz Makyajı Temizleyici: Şu ana dek kaç şişe bitirdiğimi anımsamıyorum. Makyaj hem çabuk çıkıyor hem de gerçekten temizliyor. Kremsi ürün olması göz çevremin tahrişine yol açmadığı için de ayrıca tercih sebebim. Misel suların göz makyajı çıkarırken hem tahriş edip hem de makyajı yeterli temizleyememesi de kremsi ürünleri tercih sebebim. Fakat şunu da ekleyeyim zaman zaman alerji ve gözde yanma meydana getirdiğini söyleyenler de var. Ben de olmadı ama bünyeler farklı farklı nihayetinde... Bu arada ben karma ciltliyim bilmiyorum farkeder mi ama yazmış olayım. Sonraki ürün tavsiyelerinde de bunu baz alarak yorumlarsanız belki daha doğru fikir verir. 

Acnecinamide Cleansing Gel: Ergenliğinde pir-u pak gezip yaşıtı dişilerin haset gözlerine hedef olup 30 yaşından sonra sivilce çıkaranlar fav please... 30'umdan sonra doktorumun teşhisine göre "akne geç" olmuşum... Geç çıkan ergenlik sivilceleriymiş öyle dedi... Ben de biraz bakındım, taradım etrafı bunu buldum. Ergenler kullanıyorlarmış hatta ergen kuzenim de nasiplendi :))) Ben neyse ki sivilce sorunumu atlattım o yüzden artık kullanmıyorum ama o dönem hiç de fena bir performans sergilemedi. Hala ara ara çıkarsa tedirginliğiyle almıştım bunu ama şükür gerek kalmadı. Bu tip ürünler kullanmadan önce lütfen dermatoloğunuza danışın çünkü ben sorarak kullandım ama size önermeyebilir. 

Estee Lauder Advanced Night Repair Serum: Kış mevsimi bittiğinde cildimin hırpalandığını hissediyorum ve bahar döneminde bu tip ürünleri kullanıp cildimi kendimce revize ediyorum. Bu serum oldukça pahalı bir serum ancak görseldeki yastık poşetler ve setler içinde gelen deneme boyları beni epey idare ediyor çünkü her gün kullanmıyorum. Serum gayet güzel ama alacaksanız benim gibi sürekli kullanıcı değilseniz deneme boyu ya da yastık poşetlerden alın ki bozulmasın. Tabii hala bu boyda ürünleri satıyorlar mı onu da bilemedim en son sitesinden almıştım ama teee fi tarihinde... Sonra arkadaş, eş, dost sipariş üzerine getirdi hep :)

Estee Lauder Revitalizing Supreme Eye Cream: Kullandığım en iyi ki göz kreminden biri. Diğeri Loreal'in Altın Tozu'ydu ama bulamadım hiç bir yerde. Göz kremlerini de her gün sürmüyorum sadece makyaj altına baz olarak kullanıyorum ve bundan çok memnunum gelsin yenisi diyorum :)

Diadermine Nemlendirici Temizleme Sütü: Makyajımı çıkarırken hem göz hem cilt için tek bir temizleyici olsun hakikaten de adındaki "nemlendirme" işlevini de görsün, tahriş etmesin, yormasın dedim ve tecrübe ede ede bunu buldum :) Dilerseniz bir şans verin.

Otacı Güllü Su: Hem organik olanını hem de bu normalini kullandım vallahi fark göremedim. Cildime asla tonik vs sürmedim. Sürmem de! Yaşasın gül suyu :) Tabii kokusunu sevmiyorum vs diyenler olabilir o vakit de yapacak bir şey yok :)

Dermoskin Face Protection Spf 50: Bu ürün şu ana dek denediğim güneş ürünleri içinde kesinlikle en iyisiydi. Yumuşacık yapısı var. Nemlendiriyor diğer güneş ürünlerinin aksine ciltte fazlalık gibi durmuyor. Bitkisel olduğu yazıyor ambalajında vallahi olmasa da hoş neticede ben yenisini alacağım çünkü çok sevdim :) Fiyatı da gayet uygun 40 lira gibi bir meblağ. Göz çevresine bile kullanabiliyorsunuz ee daha ne olsun! :)

Estee Lauder Revitalizing Supreme: Estee Lauder'in üretip de benim sevmediğim bir ürün yok sanırım :) Bu kreme de bayılıyorum. Yine her gün kullanmayıp sadece dışarı çıkarken ya da cildimi çok yıpranmış hissettiğimde kullanıyorum. Nem vermesi harika. Lauder ürünleri biraz belki pahalı gelebilir ama ben gerçekten çok memnun kaldığım için kesinlikle o parayı hakettiklerine inanıyorum. Tabii bütçe meselesi eminim dışarıda memnun kalabileceğimiz daha uygun alternatifler de mevcuttur ama garanticiyim ben malum sivilce kabusu da yaşayınca cildime sorun çıkarmayan ne varsa onu tercih edip onunla yoluma devam ediyorum :)

Estee Lauder Perfectly Clean: Bu ürün hem cildinizi yıkamak üzere hem de maske olarak tasarlanmış ben her yıkayışımda cildimin parladığını hissettim.Üçlü setti göz kremi, yüz kremi ve krem olarak. Zaten diğerlerini kullanıyordum bu da bonus oldu deneme fırsatı buldum. Cildimi kurutmadı da. Bu tip bir ürün arıyorsanız tavsiyemdir. 



Diadermine BB Krem: Annemle markette gezerken sevgililer günü indiriminde bu ürünü 10 liraya gördüm. Ertesi gün de bir görüşmem olduğu ve cilt ürünüm bittiği için bunu alıp denemek istedim. "Neticede 10 lira sevmezsem atarım nasılsa yenisini alacağım bir gün idare etsin" zihniyetiyle aldığım ve küçümen küçümen küçümsediğim bu minnoş vallahi de bana lafımı yedirdi :) Ben sevdim ve yeni bir cilt ürünü de almadım bu bitene dek. Dilerseniz bir şans verin. Ve evet sevgililer gününde annemin peşi sıra marketlerde sürüklendim lütfen bu bahsi kapatalım :)))))

Clinique CC Cream: Clinique'in yer gibi kullandığım Chubby Stick'lerinden ve göz makyaj temizleyicisinden sonra en sevdiğim ürünü buydu kesinlikle. Ürünü deneme boyu olarak sitesinden sipariş etmiştim. Memnun kaldım ve büyük boyunu bulsaydım kesinlikle alacaktım ama Sevil'de o an için yoktu iyi ki de yoktu zira yukarıdaki kremi bulup kullandım bile :) Denk gelirseniz bir bakın diyorum ama ucuz bir ürün olmadığı ve herkes bir CC kreme bu parayı vermek istemeyebileceği için ille de alın deneyin şöyle güzel böyle tavsiyem diyemiyorum ama o parayı da veririm denerim de diyorsanız ben çok memnun kaldım. Yine diyorum ben memnun kaldım ama siz kalmayabilirsiniz. Peki teşekkürler :)

Rimmel Match Perfection Kapatıcı: Tamamen arkadaş ısrarı üzerine alıp 2 kez denediğim ve koşarak Estee Lauder'e dönüp "ben ettim sen etme affet" dediğim kapatıcı. Çok kötü değil ama çizgilere dolması yeterdi benim için bir de rengi bana çok açık kaldı. Ama ucuz olduğu için denenebilirler klasmanında bence  :)

Estee Lauder Double Wear: Benim en sevdiğim kapatıcı bu. Çizgilere dolmadığı söylense de eee az biraz dolduğu zamanlarımız da oldu şimdi yalan yok mesela gece vampir gibi nöbet tutup uykusuz kaldıysanız... Ama genel olarak memnun kaldığım ve elimdeki kapatıcı bitince alacağım bir ürün.

Dirty Works Stop Puffy Eyes Cream: Allah affetsin ve annem duymasın "boşa harcıyorsun paranı" demesin ama  sadece ambalajını sevip de aldım ama aramızda hiç bir şey olmadı :)))) Kötü değil iyi de değil bence ortada nötr bir krem :) Bir kaç kez kullandım ve süresi dolduğu için de atıyorum. Fiyatı indirimde 20 miydi 15 miydi anımsamıyorum. Pembe kapağına vurulduğumun kremi :)))

Avon Supershock Göz Kalemi: Görkem KARMAN sayesinde tanıştığım ve çok sevdiğim, akma yapmayan yani daha doğrusu uzun vakitler sonra akma yapan bir kalemdi. Gözümde en çok bu kalemler kaldığı için bi 108 tane filan almıştım. 2 tane daha var :) Firma üretimden kaldırdı mı yoksa hala var mı bilmiyorum ama tek dezavantajı jel formülde olduğu için açarken yarısı kalemtraşta kalıyor ve ürün çabuk bitiyor.

Mua Mosaic Blush Shade 1 : Londra'da öğrenciykene Boots'ta görüp "aaa 1 pound" diye aldığım ve sürdüğüm her gün birinin "ne güzel ne bu" sorusuna maruz kaldığım için Türkiye dönüşü sitesinden sürekli sipariş vermek suretiyle en son paketini gümrükte yakalatıp artık "Türkiyeye ürün göndermiyoruz en azından bir müddet" ibaresini sitesine yerleştirttiğim Mua markasının şahane allığı. Ay ne skandallar ne olaylar :)))) Kozmetik yazılarımda geçmişe giderseniz Ups'e atarlandığım yazımı da bulabilirsiniz. O son atarmış bilemememiş :)))) Tabii ki yedeği var :)))

Essence Bronzing Compact Powder: Yercesine bitirdiğim ürünlerden biri de bronzer. Allıkta iddialı renkler yerine sert bir bronzerla elmacık kemiklerimi öne çıkarmayı sevdiğim için gidip esmerlerin kullandığı renkleri alıyorum :) Bu da stoktaki son üründü zira artık Essence'i bulamıyorum bile. Ürün fena değil tozutması çok yok pigmentine vurulduğumdan değil de rengi sert olduğu için tercih ettiğim bir üründü ama son çılgın indirimde Gratis'te Wet'n Wild'ın tombalak stick kalemini bulunca onu denemek istedim. Rengi fena değil sonraki aldığım üründe bir koyusunu alacağım ve hayvanlar üzerinde test edilmediği için de artık onu kullanacağım.

Elf Contouring Blush and Bronzing Cream St Lucia: Bu da yine yurtdışı alışverişlerimden birinde alıp vurulduğum için tekrar aldığım bir setti. Ancak Wet'n Wild'ı bulduğum için artık o riske girip yurtdıişından kozmetik almamaya karar verdim. Bir de geç oldu ama hayvanlarla ilgili hassasiyeti olan firmaları kullanıp diğerlerini komple hayatımdan çıkarmaya karar verdim. Zor maalesef ama biz prim verdikçe olan o gariplerime oluyor... Bilmiyorum...

Elf Tinted Moisturizer: Renkli nemlendiri olarak ilk ve tek üründü bu kullandığım iyi bir üründü bence hele ki 1,5 poundluk fiyatıyla mukayese edildiğinde cidden iyi.


Rexona Invisible Diamond: Leke bırakmayan özelliğiyle ve kokusuyla en sevdiğim deodorantlardan biri. 

Rexona Cotton: Yine Rexona'nın deodorantlarından biri. Leke tutucu özelliği var ama koku olarak Diamon'u tercih ederim :) 

Fa Sport: Bu da yine leke bırakmayan deodorantlardan. Bence iyiydi. Kokusu da hoştu. Ne bileyim yani deodorant işte :) 

Emotion Love: Daha önce kırmızısını kullanıp bir türlü sevemediğim deodorant. Bu rengi bir nebze daha iyi ama tekrar alacak kadar değildi :) 

Lady Speed Stick: Bir stick olarak gayet memnun kaldım çünkü jel sticklerle hiç aram yok ama beni şaşırttı. Şu an da bunun jel olmayan sabunumsu versiyonunu kullanıyorum. Tavsiye ederim.


Yves Saint Laurent Ombre Duolumieres Eye Shadow:
Bu ikili farı ne yazık ki yapısı gereği sevemedim. Arkadaşım tavsiye ettiği için uzun zaman önce almıştım ama renkleri iyi yansıtmıyor pigmentli değildi ben sevmedim. Kullanabileceğim gibi değil... Elime sürdüğümde hiç de böyle durmamıştı oysa :(

Mua Shade 17 far: Maalesef ben bu tip bej, şampanya rengi farları sürünce Tim Burton filmlerindeki karakterlere benziyorum. O yüzden bu ürünü hiç kullanmadan atıyorum :(

Wet'n Wild Brulee: Aynı şey bu far için de geçerli. By by Burton love :)))

Wet'n Wild Nutty Noisette: 1,5 yıldır neredeyse tüm makyajlarımı bu güzellikle yaptım ve aşık oldum kendisine. Hiç uğraşmadan tek renkle makyaj yapayım ama gözlerimi vurgulasın diyorsanız buyurun bu renk tam size göre tabii ben beyaz tenli olduğum için bu kadar sevmiş olabilirim esmer tene referans olamıyorum ama fiyatı çok ucuz olduğu için alıp denemek kaybettirmez :)

Maybelline The Falsies Volume Express Black Drama: Gayet severek kullandığım ve aşık olduğum maskaralardan biri. Kaşık şeklindeki fırçasıyla kirpiği tam kavrayıp şekil veriyor. Benim kirpiklerim zaten uzun olduğu için o uzunluğu vurguluyor ve hacim kazandırıyor. Yedeklendi :)

Flormar X10 Sculpting Mascara: Bu bana set olarak gelmişti. Yaptığım bir alışverişin hediyesiydı. Sıfır ümitle açıp denedim veeee bu tombalak beni yanılttı :) Tombiş fırçası o kadar güzel hacim verdi ki inanın hiç beklemiyordum. Ben severek kullandım ve denk gelirsem yeniden alacağım. Ön yargılar yok mu ah ah :)

Avon Super Shock Maskara: Flormar için söylediğimi bunun için de söylüyorum beni yanıltan ve memnun eden maskaralardan biriydi kesinlikle. Denk geldiğim bir katalogda yine sipariş edeceğim :)

Flormar Radiant Pink Highlighter: Bu da stoklu ürünlerden biriydi ben yok görünümü veren ürünleri seviyorum. Çok ağır olmayan sürdüğünüzde sizi 90'ların disco toplarına çevirmeyen ürünler favorimdi. Bu da "yok" bir pembe :) Piyasada hala var mı bilmiyorum ama denk gelirseniz ve bu tarz bir ürün arıyorsanız kaçırmayın :)

Clinique Take The Day Off: Göz makyajı temizleyen sulara aşırı ön yargılıydım. Maybelline'inkini çok seviyordum ama yine de başka bir markada bu tip bir ürün denemeye tedirgindim taaa ki bu ürünle denk gelene kadar. Ben göz makyajımı temizlerken çok memnun kaldım. Ürün maskara setinden çıktı ve minicik olmasına rağmen epey de kullandım.

W7 Absoulute Lashes: Benefit'in They Are Real'ine muadil gösterildiği için denediğim ve çok am açok sevip yedeklediğim maskaralardan biri. Ba-yıl-dım! Kirpikleri çok güzel uzatıyor hele ki Maybelline Black Drama'yla birlikte kullandığımda kirpiklerim arşa çıktığı doğrudur :)


Loreal Perfection BB Cream: Bendeki açık tonuydu ve yüzüme sürdüğümde hiç bir şey sürülmemiş gibi duruyordu kesinlikle bir ağırlık vs de hissetmedim yüzümde olduğu zamanalar o yüzden yedeğini de aldım bu bitince onu kullanacağım :)

Dior Skin Nude Tan: Bronzer hastası olduğumu söylemiştim ancak burada satıcı kurbanı olduğumuz bir gerçek. Maalesef ürün beyaz tende kiremit kırılmış gibi duruyor ve azıcık bile kaçsa annesinin makyaj ürünleriyle oynamış çocuğa dönüyorsunuz.

Schwarzkopf Got 2 b Kuru Şampuan:
Kullandığım en iyi kuru şampuan ve şuana dek herkese tavsiye ettim. Saç rengi ayrımı da yok sarı, kızıl, siyah demeden gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Çok ama çok memnunum :)

Morfose 03 Thermal Guard: Saça ısının verdiği zararı engellediği iddiasıyla piyasaya sürülmüş bir ürün. Saçıma bir düzleştirici değiyor o da zaten düz olduğu için haftada bir. Dolayısıyla iyi de diyemiyorum ürün için kötü de çünkü gözlemleyebileceğim kadar ısıyla haşır neşir olmadı hiç :)

Otacı Organik Gül Suyu: Organiğiyle normali arasındaki farkın sadece fiyat farkı olduğunu gözlemlediğim bir ürün ama sevdim mi sevdim alır mıyım tabii ki. Gül suyu forever! :)

Avon Far Away 100 ml: Parfüm delileri burada mı???????????????????? Bir parfüm hastası olarak farklı markaları kullanmayı çok seviyorum. Ucuz pahalı ayrımım yok ama o parfüm muhakkak değişecek:) Değişse de vanilya forever o ayrı da :))) Ama annem çok sadık bir kadın. Bu parfüm Türkiye pazarına girdiğinden beri hiç vazgeçmedi :)))) Ah ne varsa eskilerde var...Bu ürün 50 ml olarak piyasaya sürülüp uzun yıllar o şekilde devam etmişti sonra çok sevildiğinden mi bilmem 100 ml olarak piyasaya sürdüler ama bu sefer o keskin konu yumuşamıştı biraz bu nedenle de annem "al sen kullan sevmedim ben" deyip bana verdi. Ben sevdim :) Kokuyu değiştirdiklerini düşünen arkadaşlarım da olunca şüphe de etmedim değil zira ben 50 ml olanını sittin sene kalsa kullanmazdım ama bunu sevdim.

Avon Ultra Sexy Edt: Tamamen öylesine aldığım ama ne zaman sürsem "bu hangi parfüm" diye sorulan ve kalıcığı bir edt için gayet iyi olan bir parfüm. Bulursam tekrar alacağım kesinlikle.

Moschino Cheap and Chic: Ben bu parfümü 3 yıldır kullanıyorum ve normalde amber, vanilya, hafif şekerli parfümler seven ben ilk kez limon turunç vs aromalı bir parfüm kullanıp aşık oldum. Kokusu o kadar güzel ki tam bahar, sonbahar parfümü :) Şişesi de çok güzel değil mi ama Safinaz :) Yedeklendi :)



Avon Care El Kremi: 14 yaşımdan beri kullanırım en iyi krem markalarının bile yanından geçemeyeceğini düşündüğüm bir krem. Hani marka sadakati mi çocukluk özlemi mi yoksa yılbaşı ambalajının cazibesi mi bilmem ben bu kremin üstüne krem tanımıyorum arkadaş :)

Avon Anew Dolgunlaştırıcı Balm: Vallahi ben bir hayrını görmedim. Ruj bazı yaptım sırf bitsin diye :)

Avon Tickled Pink Lipgloss: Rengine bayıldığım tek gloss buydu ama artık üretilmiyor ve elimde sadece bir tane var. Ay ne büyük acı allahım evlerden ırak :))) Çok güzeldi ama ya tekrar üretilse ya...

Bee Beauty Hand Cream: Hangi çeşidini kullandımsa ellerimi kuruttu. Bir daha asla almam dediğim ürünlerden.

Flormar Spicy Red: Kullandığım en güzel 3 kırmızıdan biriydi eğer varsa hemen alacağım bir renk.

Flormar Straight Red: Dior'un Massai rengine dupe olarak göstermişti Görkem Karman ben de o şekilde almıştım. Kullandığım en iyi 3 kırmızı ojenin biri de bu kesinlikle.


Rival De Loop Dragon Red: Sevdiğim kırmızılardan biriydi içinde belli belirsiz simleri vardı. Sanırım sadece Rossman'larda bulabileceğiniz bir ürün. Denk gelirsem yeniden alırım.

Pastel 109 Oje: Beyaz renk her zaman severek kullandığım renklerden biriydi. Pastel'in ojelerini de sevdiğim için tavsiye ediyorum.

Flormar Silk Satin Mini Dress: Sevdiğim nude ojelerden biriydi. Elimdeki ojeler bitince yeniden alacağım.

Flormar Silk Satin Sheet: Bu da yine sevdiğim nude renklerden biri yeniden alacaklarımdan tabii ki :)

Pastel Stone Oje: En sevdiğim nude kesinlikle Pastel'in Stone'u. Kullandım, bitti, stokladım. Bu ojedeki rutinim bu şekilde :)))

Pastel Bride Oje: Kesinlikle favori ojelerimden biri de Bride. Yeniden aldım bile :)

Alix Avien 232: İçinde simler barındıran ve temizlenmesi çok zor bir altın rengi ama duruşu çok güzel o yüzden de temizlerkenki zorluğunu sineye çekiyorum :)

Golden Rose 223: Golden Rose'un bu gri ojesini gerçekten çok seviyorum ve yeniden alınacaklardan biri de o :)

Nyc Apple Red Lip Balm: Balmları çok seviyorum ve bu da hem rengi hem kokusuyla favorilerimden biriydi. Hafif renk versin diyorsanız bu balmı ruj yerine kullanabilirsiniz ama kalıcılığı çok yok elbette :)




Not: Yorumlarım sizlerin bloglarına geri yorum yazamayacak kadar meşgul olduğumdan kapalı. Teşekkür ederim okuyan herkese :)