9 Şubat 2016 Salı

OCAK AYI OKUMA LİSTEM VE KİTAP ALIŞVERİŞİM

Bu yazıyı size sinüzit ataklarımdan birinin ortasında sol gözüm iptal bir şekilde yazıyorum. Bu nedenle her türlü yazım hatam affola..


Bu yazımı sevgili Sevil Hocama atfetmek istedim. Kendisi bir ilkokul öğretmeni ve kitap tavsiyelerim sayesinde hayatında ilk kez bu kadar çok kitap okuduğunu mesaj attı geçenlerde bana. Bunu duymanın verdiği gururu anlatamam size :) Bir de canım Zülal'im yazısında beni onurlandırmış ona da kocaman teşekkürler etmek istedim :) 






Geçen ay toplamda 15 kitap okumuşum ve mini bir kitap alışverişim olmuş. Kısa kısa şöyle bahsedeyim hepsinden.


Kapital Manga 1-2. cilt/Yordam Kitap : Geçtiğimiz ayın en sevimli okumalarıydı bu çizgi romanlar. Yordam Kitap'ın çıkardığı bu Kapital Mangalara AŞIK OLDUMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!! Kitapyurdu indirimi sayesinde sepetime attım akabinde de "iyi ki atmışım" dedim. Her şeyi geçtim naçizane siyaset bilim uzmanı titrimle  konuşuyorum, salt bakış açısı geliştirmek adına tavsiye edebileceğim en tatlı kaynak olur Kapital Manga :) Özellikle 2. cildinin anlatıcısının Engels olması da yüz güldüren faktörlerdendi :) Yordam'ın diğer mangalarını da almam farz oldu şu an :) Yayınevine naçizane önerim diğer ideolojileri de muhakkak dahil edin yayınlarınıza :) Kitaplar 192 sayfa.

Uçma Zamanı/A. Altarriba & Kim: Adına ilk etapta anlam veremesem de en sonuna geldiğimde derin bir iç geçirdiğim ödüllü bir çizgi romandır kendisi.. İspanya İçsavaşı'na karikatürize bir gözden bakmak isterseniz tavsiyemdir.. Kitabın arkadasında 2 sayfalık bir de açıklama kısmı var ki tam isabet olmuş. Versus kitaptan çıkan çizgi roman 197 sayfa.





Siyaset /Mümtazer TÜRKÖNE: Ben doktora hazırlık için okudum ama aslında bu kitabı siyasetle ilgilenen herkes okumalı hatta sırf genel kültür sahibi olmak adına bile okunası bir kitap..  6 kısım ve 20 bölümden oluşan kitapta kavram açıklamalarından, ideolojiye ve oradan da küresel siyasete kadar her şeyi bulabilirsiniz. Konuya minicik de olsa merakı olanlara şiddetle tavsiyemdir. Etkileşim Yayınlarından çıkan kitap 604 sayfa. Sayfa çokluğu göz korkutmasın kolay okunası, sade bir dille yazılmış.

Monte Cristo Kontu/ Alexandre DUMAS: Denizci Edmond Dantes'in arkadaşları tarafından uğradığı bir iftira sonucu, itibarını, işini ve özgürlüğünü kaybetmesi akabinde yaşadıkları diyeyim :) Hepimizin küçükken okuduğunu düşündüğüm klasiklerden biri. Bayıldım diyemiyorum ama klasikleri okuyayım çabasındaysanız (benim gibi :) o vakit buyurun İthaki Yayınları'nda tekrar hayat bulan kitaba. 944 sayfalık bu kitabın en kötü yanı tüm dipnotların sayfa altı yerine en arkaya basılmış olması..




Sıfır Noktasındaki Kadın/ Neval El Seddavi: Sevgili Penthos'un blogunda görüp merak ettiğim bir kitaptı bu. Mısır'da idam mahkumu fahişe Firdevs  ile görüşen yazar Firdevs'in hayatından kadın olmaya bakmayı sağlamış.. İyi de etmiş.. Dünyanın neresi olursa olsun hikaye hep bildik, tanıdık... Firdevs'in ağzından sert, örseleyen ve yer yer beton etkisi yapan hayat hikayesini dinlemek isterseniz tavsiye ederim.. Metis Yayınlarından çıkan kitap 110 sayfa.

Mrs. Dalloway/ Virginia WOOLF: Bilmeyen kalmadı değil mi bu kadını beyin kıvrımlarına dek sevdiğimi?! Virginia bacım yine şahane bir anlatımla Clarissa Dalloway, kocası, kızı ve eski aşkı ekseninden bayan Dalloway'in hikayesini aktarmış.. Bayan Woolf'la ilk randevunuzsa Orlando isimli kitapla başlamanızı ekliyorum ve akabinde bu kitabını da tavsiye ederek gidiyorum. Kırmızı Kedi Yayınevi'nden çıkan kitap 208 sayfa. Kırmızı Kedi'nin çevirmeni İlknur Özdemir ise favorim. Adını gördüğünüz her kitabı gözü kapalı alabilirsiniz :)

Mücella/Nazan BEKİROĞLU: Yazarla ilk tanışmam Mücella üzerinden oldu. Benim gibi yeni başlayanların kitaba aşık olduğunu çok yerde okudum. Ancak eski okurları "aşırı kasvetli, bunu beklemezdim" şeklinde yorumlar yapmışlar o nedenle de bilemedim. Hafif kasvetli olduğu doğrudur ama Mücella'cığımın hayatının bir parçasıydı zaten kasvet.. Babasını kaybeden Mücella'nın annesiyle ve onun çizdiği sınırlarla geçirdiği yaşamını anlatan, elime aldığım gün bitirdiğim, okunası, okunaklı, yer yer kasvetine rağmen aşık olduğum kitaptır. Saygılar! Timaş Yayınları'ndan çıkan kitap 340 sayfa.

Yozlaşmamış Kedi/Terry PRATCHETT-Gray JOLLIFFE: Bir kediniz varsa ona dair çeşitli halleri okuyabileceğiniz en şirin kitaplardan biri kuşkusuz :) Ben nasıl oldu da daha önce keşfedemedim bu kitabı acep? Sevgili Berkay'ın yılbaşında "Platon'a Sevgilerle" diyerek imzalayıp yolladığı ve hayatımda denk geldiğim en zarif hareketlerden birine denk gelmemi sağladığı bu kitap için yeri gelmişken kendisine yeniden kocaman teşekkür edelim Platon ve ben :D Tüm kedicilere tavsiyemizdir :) İthaki Yayınları'ndan çıkan kitap 156 sayfa.




Yeni Dünya/Sabahattin ALİ: Yazarın çeşitli öykülerini içeriyor kitap. Benim adıma şöyle bir dezavantajı var buna benzer 2 kitabı daha vardı ve daha önce okuduğum öykülerdi bunlar. O nedenle de tekrar okuması oldu :) Sabahattin Ali'ye dair bir şey söylememe gerek var mı? Yapı Kredi Yayınları'ndan çıkan kitap 124 sayfa. 


Deli Çocuğun Güncesi/Özgür BACAKSIZ: Bu kitabı almadan önce çok duydum "harika, öldüm, bittim, başucu kitabım" vs naraları bende epey beklenti oluşturdu ancak iki üç yeri dışında yazık ki sevmedim :( Kendisinin 37. baskısına vesile olan tüm severlerinin affına sığınarak nesine bayıldıklarını hiç anlamadım.. Deneme yazısı severler belki bunu da severler diyerek fazlaca konuşmak istemiyorum kitaba dair... Destek Yayınları'ndan çıkan kitap 126 sayfa.

Süper Hafıza Teknikleri/ Ferit DELEN: Adına kanıp aldığım bir kitaptı. Birkaç teknik önermiş ki, bildiğimiz şeyler zaten.. Kitabın gerisi telkinle geçmiş... Onu da geçtim hafıza egzersizleri vermiş "kırmızıyla işaretlenmiş" diyor ama resim siyah-beyaz.. Tabi bununla bitmiyor basılmayan, kesilmiş kelimeler vs vs vs ... Reklam amaçlı yazılmış "daha fazlası için seminerime gelin" kitabı.. İsterseniz alın isterseniz almayın niyetiyle mi basılmış anlamadım ki? Yahu bir kontrol edilseydi bari... Neyse aman ben kampanyadan aldım zaten :) Yediveren Yayınları'ndan çıkan kitap 317 sayfa.




Wolfe Kardeşler/Markus ZUSAK: Yazarı ilk kez "Kitap Hırsızı"yla duymuştum.. Eser pek sevilenler listesine girince haliyle yazar da merceğim altına girdi. Kitapyurdu'nda indirimli setlerden olunca bu üçlemeyi aldım.

1 kız 3 erkek çocuğu olan Wolfe ailesinin mahdumlarından ergen Cameron'un gözünden eril dünyayı keşfe çıktım.. Yazarın kalemi değişik. Size edebi bir eser sözü vermiyor ama "erkek gözüyle" bir bakış açısı sahibi olmanızı sağlıyor..

 Hele 1. kitapta Cameron'un ilk aşkını bir anlatışı var... Ben de o anlatıma aşık oldum resmen :) Gençler için en ideal hediyelerden biri olurdu eminim. Martı Yayınları'ndan çıkan üçleme "Köpek Düşleri-İt Dalaşı- Köpekler Ağladığında" kitaplar toplamda 557 sayfa ancak her birini 2 saatte bitirebileceğinizi de ekleyeyim.






Bunlar da geçen ay Kitapyurdu'ndan yaptığım alışverişim. Yordam Kitap'ta %40 indirim olunca mangalar 6.90 liraya geldi bana. Keşke daha çok Yordam'dan alışveriş yapsaydım diye düşünmedim değil mangaları okuyunca :) Ertuğrul Gazi ve Süper Hafıza Teknikleri'ni 5 liradan. Mavi Geceler'i 2 ve Ayraç Dergisini de 1 liradan aldım hazır kampanya varken :) 


Okuma tavsiyeleriniz varsa yoruma alayım lütfen :) 


Kısmet olur da bir daha aşk acısı çekersem bu şarkı acımın resmi şarkısı olacak. Riff ve büyülü sesiyle baş başa bırakıyorum sizi. Şarkıda "aşk nedir? Bedenim çekiliyor" diyormuş.. Geçen yazımda sorduğum şarkı için uğraşan sevgili Berika  ve Berkay'a kocaman teşekkürler!!! 

Şarkıya dair mini bir uyarı: Hassas, duygusal  bir dönemdeyseniz ve bu tarz ağdalı şarkıları kaldıramıyorsanız açmayın derim :) 


68 yorum:

  1. Bol kitap okuyorsunuz ne güzel :) benim için de faydalı bir yazı olmuş. Ellerinize sağlık Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Funda Hanım. Sevindim faydalı olmasına :)

      Sil
  2. Gerçekten bu post görünce neşeme neşe kattı :)
    Çok iyi okumuşsun. Ben maalesef sadece Mücella' yı okumuşum ama bende çok fazla beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmmmmmmm bu yorum da benim neşeme neşe kattı :) Mücella güzeldi evet açıkçası diğer kitaplarını meraktayım şu an :)

      Sil
  3. Dilek, biz teşekkür konusunda ne konuşmuştuk? Daha doğrusu ben söylüyorum, sen tınmıyorsun. Gereği yok ;)

    Kapital mangaları ve Uçma Zamanı dikkatimi çektiler. Sen de zaten ilk 2 sıraya koymuşsun. Valla gerisini de okudum :D

    Not: Şarkı yıkım gibi, ölüm gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ederim sana ne?! :D Gerek var kaç kişi kaldı incelikli :)

      Kapital ve Uçma Zamanı tartışmasız tavsiyelerimdir. Yordam'ın diğer mangalarında gözüm şu an :)

      Şarkı aşkın kendisi gibi işte.. Biraz yıkım biraz ölüm...

      Sil
  4. Iyi okumalar kitaplar insanı guncellestirir. Teşekkürler ayrıca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Ne güzel söylemişsin okudukça güncellenip, yenilendiğimi hissediyorum ben de :)

      Sil
    2. :) destek ve yorumun için uğradım teşekkürler :)

      Sil
    3. Çok mutlu oldum çok teşekkürler :) Her zaman buradayım aklında olsun lütfen ;)

      Kocaman sevgiler :)

      Sil
  5. Harika öneriler, bir kitapçı yapmam gerekecek...

    YanıtlaSil
  6. Sıfır Noktasındaki kadını okumuş ve sevmiştim... Ama konusunu unuttuğumu farkettim geçenlerde... Tekrar okumak istiyordum, nasıl olsa kısa diye... Hatırlattığın iyi oldu.
    Özgür Bacaksız bende de aynı etkiyi yarattı... Ahh bu sosyal medya diyorum ben bu kitap için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem kısa hem de akıp gidiyor hemen 2. kez okumaya fazlaca elverişli :)

      Çok sevindim bunu duyduğuma çünkü bu, övgüler üstüne aldığım ve hayal kırıklığı yaratan, ilk kitap değil. Yalnız olmadığıma sevindim :D

      Sil
  7. Kitapların her telden çalması ❤ şarkı.. harika

    YanıtlaSil
  8. Bayılıyorum böyle azimli insanlara. Sen de bunlardan birisin canım. Şu kitap okuma azminin darısı başıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok mutlu ettin beni :) Aslında vakitle alakalı vaktin olsa eminim sen de okursun çünkü bunu ne kadar istediğini biliyorum daha önceki yorumlaşmalarımızdan. Benim avantajım vaktimin bol olması :)

      Sil
  9. İyi ki varsın Dilek!
    Slogan gibi oldu. Ama anladın sen beni. :)
    Mangayı duymuş ama tecrübe etmemiştim. Kapital Manga yorumunu okuduktan sonra almaya karar verdim. Benim için keşfedilecek yeni bir şey! Hatta Manga cinsini iyice bir tarayayım diyorum...
    Wolfe Kardeşleri anlatan Köpek Düşleri; Bile bile, seve seve spoiler yedim :) Monte Cristo Kontu bütün bir aya bedel olmuş kalınlığı ile...
    Bu ay Doris Lessing'in bir kitabını aldım. Umutluyum o kitaptan, okuyunca ayrıca yorum yazarım burada.
    Geçmiş olsun dileklerimle, çabuk iyileş Dilek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünden beri aynını anneme söylüyorum "Anne Zülal iyi ki var. İyi ki tanıdım" diye.. Analı kızlı seviyoruz seni "Şu konuştuğum arkadaşın değil mi?" diyor :)
      Aslında çok dikkat ettim Wolfe Kardeşleri yazarken sırf şu an okuyorsun diye spoiler vermemek adına. Ama olduysa affola :(

      Manga ile ilgili Yordam Kitabınkilere muhakkak bak diyebiliyorum ben aşık oldum arşivlerine. Kapital'in de 3. kitabını dilerim tez vakitte çıkarırlar. Marie Curie ve Lenin gibi nice mangaları var göz koydum hepsine :D

      Monte Cristo cidden tüm aya da yayıldı okurken yazılar minicik, kitap kocaman, dip nota bakacaksam en arka sayfayı açıyorum yani epey cebelleştim :D

      Lütfen kitap yazıları yazmaya devam et!! Lütfen lütfen lütfen!!!! :)

      Kocaman teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Annene selamlarımı ilet lütfen, ellerinden öpüyorum:) Bir fotoğraf çekecektim ama gerçekleştiremedim. Kadıköy'de İrlandalıların bir pubı var tam karşısında da Alkım'dı yanılmıyorsam Alkım Kitapevi-Kafe var -dı. Bir daha pubın yanından geçersem ikisi bir arada fotosunu çekip paylaşayım diyordum. Kısmet olmadı koca kitapçı kapandı (ya da tadilatta, ama büyük ihtimalle kapandı). Fotoğrafı çekemedim ve Dublinliler'le birlikte içimde kaldı. :))
      Köpek Düşleri kitabında aşık olunan kız dişçidekiyse süprizi kaçmadı :))
      Marie Curie! ooo çok dikkatimi çekti. Uzun yıllar önce tiyatro sahnesinde Hümeyra'nın da oynadığı bir Marie Curie izlemiştim. Mangasını alırsam harika olur!
      Sevgiler :)

      Sil
    3. :D Anneme anlattım bu İrlanda Pub'ını kahkaha attık birlikte :D Seve seve ileteceğim selamlarını :)

      Hmm Köpek Düşleri hakkında başka yorum yok o zaman ;)

      Muhakkak bakmalısın Marie Curie'ye o zaman :) Kocaman sevgiler de benden :)

      Sil
  10. Ancak 3 kitap okuyabildim gecen ay ki ben bunu basari saydim 15 kitap nedir yahu:)

    YanıtlaSil
  11. Makyajla İlgili ,

    Aslında şöyle düşün 3ü çizgi roman. Biri doktora okuması ee geriye kalıyor 11 kitap onlar da ince zaten :D Hep söylüyorum vakitle alakalı. Vakitsiz olduğum zamanlarda ben de pek okuma yapamıyordum :)

    YanıtlaSil
  12. Yaa ne güzel kitaplar. 15 kitap okudun demek. Gerçekten helal olsun. Hepimiz senin gibi okuma azmiyle dolarız inşallah Dilekcim.

    Öpüyorum çok. Okumaya devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah okumak isteyen herkes dilediği kadar okuma imkanı bulur. Aslında hep diyorum vakit oldukça okunuyor en önemlisi vakit :) Ben de öperim çokça :)

      Sil
  13. Canım öncelikle geçmiş olsun hemen iyileş :( Ben kitaplardan önce o çoraplarından gözümü alamadım ki... Allahım çokkk tatlular *-* Sabahattin Ali'nin kitaplarını bende çok severek okuyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gözde :) Çoraplarım çok sıcak tutuyor diye onları giydim bugün :) Sabahattin Ali ciddi çok iyidir sevindim ortak noktamız olmasına :)

      Sil
  14. kitaplar çok albenili en az çoraplar kadar :)))
    Ne güzel yaa senin kitap okuma aşkına imreniyorum diyeyim veeee seni mimledim bi bakarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoraplarımı son anda dahil ettim çeşit olsun diye :D Baktım tabi ki çok teşekkür ederim :))

      Sil
  15. oh oh maşallah 15 kitap ha :) accık kıskandım ben okuyamıyorum şu sıralar doğru dürüst :/ Mrs. Dollowayi ben de okumuştum, Woolf hakkında düşüncelerimiz aynı desene :) Kapital'in mangalarını çok merak ettim yaaa! bi de Monte Cristo Kontu kocaman ya okuması zor değil mi yaa sırf o yüzden almadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanacak bir şey yok ki, sen öğrencisin çok normal bunlar az bekle yaza bir şey kalmadı gönlünce okursun :) Ooo sevindim Woolf'la ilgili aynı fikirde oluşumuza :)

      Vallahi Monte Cristo Kontu cidden zorladı okurken naçizane tavsiyem "ille de klasikleri okuyacağım" demediysen okuma listende olmasa da olur :)

      Sil
  16. Aldığın kitapları çok beğendim :) İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  17. Harikasın ya. 15 kitap süper...pratiklerine de bittim yalnız. Çok pis gaza geldim bu ay 3 kitap bitircem;)
    Gülmeyin efenim!;) 3 kitap benim için çok şey demek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim :) Bir saniye kim, niye gülecek?! Benim annem var başımda işe güce el attırmıyor da ben de okumalarıma vakit ayırıyorum ama sen 2 tane çocuk annesisin 3 bence oldukça iyi bir rakam bu şartlarda :) Öperim fıstıklarını :)

      Sil
  18. Zusak'ın serisinin 3.'sünü okuyamadığımı tekrar hatırlattınız , inş yakın zamanda , aslımda elimde ama , enteresan bir anlatımı var yazarın :) bu arada kutluyorum , gerçekten iyi okumuşsunuz ...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sürekli "kalemi farklı" diyorlardı cidden öyleymiş :) Teşekkür ederim size yetişebilir miyim bilmiyorum :)

      Sil
    2. aman efem haksızlık ediyorsunuz , bakınız beni bir hayli geride bırakmışsınız , asıl ben sizin hızınıza yetişememkteyim , sevgiyle...

      Sil
    3. Bunu sizden duymak keyif verdi ama yine de denk düşmüştür diyorum :)

      Sevgiler benden de :)

      Sil
  19. monte kristo çok çok fazla güzel.

    dalloway önemli.

    şu panic ve freak out adlı kitap ne kitabı ne annatıyoo.

    ne tarz diyosan o tarzda kitap öğütlerim kiii. ayrıca bendeki kitap başlığında da dolaşabilirsin arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke kontun basımını da çok fazla güzel yapsalardı be Deep çok yordu okurken :D O kitap değil dekor olsun diye eklemiştim arkadaki sandığın görünüşü yüzünden :)

      Senin bloguna uğrayacağım aklımdasın emin ol ;)

      Sil
  20. hımm kristo hangi yayınevi yaa. timaş mı anlamadım. yayınevi ve çevirmen de önemli ki. bak ne dicem alacağı zaman sor bana kitaplarla aram çok iyi. yayınevi ve çevirmeni söylerim. çok kütüler de oluyor ki. hımm o zaman "no panic and freak out" mu diyor orda :) bloga uğramak raat ol yaa çok zamanın olunca uğrarsın ki. okuma öğütleri demişsin ya ondan dedim. sen tür söle ben sana iyisini sölerim. kitaplar hayatım yaaaa :) ay bi dee geçmiş olsun ki, sinüzit atağı göz kapanması hiç duymadım ama hadi geçsin çabucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İthaki aslında favori yayınevlerimdendir ama dipnot açıklamalarının arkada olmasından tut da yazı tipine beni yordu okurken. Manga/Çizgiroman önerin olursa alayım :)

      Sinüzitte şakaklarımın ağrısı gözlerime vurur benim o kadar korkunç ki açamıyorum gözümü aman duyma da zaten korkunç bir durum...

      Sil
    2. manga çizgi roman o hooooo onlarca var. mangaları netten okumak da çok kolay. du sana iyi mangaları yazcam ama bi düşünmem lazım taam mı.

      çizgi roman o kadar çok ki onu da düşünmeli ama taam mı. bak mesela enki bilal, tenten, asterix, red kit, corto maltese, klasikler.

      çizgide üç akım var. amerika/italya/uzakdoğu.

      uzakdoğu genelde mangalar.

      amerikanlar ise mutantlar. volverin gibi.

      italyanlarda ise örneğin dylan dog çok iyi. martin mystere de çok iyi.

      bi de bi manga listesi yapcam taam :)

      Sil
    3. Yaa harikasın! Şuaralar takıntılı derecede manga araştırıyorum hepsi Yordam'ın Kapital'i ve Uçma Zamanı'nı okuyunca oldu :D Yordam'ınkileri attım sepete :D

      Üstte sormuşsun yanıtlamamışım o plakanın üstünde "Now panic and freak out" yazıyor :)

      Sil
  21. Kitap tavsiyeli postlar çok iyi oluyor kitapçıya girdiğimde en azından hangisin alsam diye kararsızlık yaşamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum. Bu tarz yazılar sayesinde bir sürü kitap almışlığım var :)

      Sil
  22. Yeni Dünya ve Mücella yorumlarını merakla bekliyorum. Aklımda olan kitaplar fakat henüz satın alamadım. Ayrıca adına çok sevindim. Ben de bazen insanların kitap okumalarına vesile oluyorum ve harika bir his :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarım yukarıda geçen ay okuduklarım bunlar :)

      Sil
  23. Tebrik ediyorum seni ve takdir ediyorum

    YanıtlaSil
  24. Monte Christo dışında hepsi bana yabancı (Bayan Dalloway dışında, o listemde okunacaklar arasında). Geçen ay 3 kitap okudum ve yıl sonuna kadar hedeflediğim 33 e ulaşırsam süper olur. Sen bir ayda hedefimin yarısını halletmişsin tebriklerrrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce Virginia Woolf okumadıysan Orlando ile başla derim. 33e bence ulaşırsın ama annelikle tabi zor olur onun da farkındayım :)

      Sil
  25. Ne güzel okumuşsuun :)) Kapital'in çizgi romanını merak ediyorum ya da belki aslından önce sürekli alıştırma yapmaya çalışıyorum :D Siyaset dersinde biz Heywood'un kitabını kullanmıştık, o da güzeldir :)) Monte Cristo Kontu'nu da severim, çok okumuşluğum vardır :)) İyi okumalar diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapital'e muhakkak bak derim. Çok sevilesi olmuş :) Özellikle de 2. kitap. Heywood'u biz de okumuştuk ve bu ay da onu tekrar okuyorum biliyor musun? :D Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  26. OnePiece, Gantz, Claymore, Berserk, Beelzebub, Hajimenoippo, WolfGuyOokominoMonshou, Drifters, Karate ShoukoushiKotinataMinoru, VinlandSaga, Tough, Vagabond, Zetman, UsagiDrop, Jackals, Battle AngelAlitaLostOrder, Holyland, Dark mage, Id, Bartender, Giantkilling, Peacemaker, TheRavages of Time, PineaappleArmy, OnePunch Men, TheBreaker, TheBreaker:newwawes, Veritas, Psyren, Zero, TenjeouTenge, Slam Dunk, Cyberblue, Parasyte, Jiraistin. işte bunlar en iyilerden bazılarısııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın! Kocaman teşekkürler! Derhal bakıyorum tavsiyelerine :)

      Sil
  27. Dilek bu ay sadece Monte Kristo Kontu'nu okusaydın bile tebrik ederdim seni ama sen bununla yetinmeyip 15 kitap okumuşsun. Helal olsun demekten başka aklıma bir şey gelmiyor. Maşallah sana :-)

    Mücella'yı biz beraber okuyacaktık değil mi? Bak ben onu unuttum. Gerçi bu aralar canım kasvetli kitap okumak istemiyor, o açıdan isabet olmuş.

    Bu aralar hafıza geliştirme kitaplarıyla ilgileniyorsun galiba. Ben hafızasına güvenen biriydim ama son dönemlerde eskisi kadar iyi hatırlayamıyorum hiçbir şeyi. B 12 vitamini eksikliğinden hep :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule kontu okumak için tekrar düşün derim cidden basımı yoruyor insanı :(

      Evet senin yazılarında göremeyince anladım unuttuğunu ama muhakkak onun olsun ilk sıra :) Buaralar bende de bir kasvet var bu ay elime kitap alamadım hala doğru dürüst sadece 2 kitap bitirdim ay yarılandı oysa..

      Hafızayla ilgili denk düştü aldım o kitabı da pek pişman oldum aldığıma basım berbattı... B12, stress, yoğunluk hep unutkanlık sebebi :(

      Sil
  28. Ne güzel okumuşsunuz maasallah. Darısı basıma Dicem ama yine havada kalacak. Kendi gerçeğim ile yüzleşip az kitap okuyarak da mutlu oluyorum artık. Az olması hiç olmamasından iyidir ;)

    Yine Manga ..... Ilk Manga kitabı bulduğumda hemen alıcam galiba. Bir Manga bir de Kore dizileri.... Gecmiş olsun bu arada ins şimdiyebkadar Çoktan geçmiştir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kesinlikle az olsun, hiç olmamasından iyidir :) Manga benim yeni keşfim. Cidden konu olarak ilgimi çeken mangaları almaya karar verdim elimde Bir Yaz Gecesi Rüyası var şu an manga halini de okuyayım istedim :)

      Çok teşekkürler daha iyiyim şu an :)

      Sil
  29. Çok güzel kitaplar okumuşsun canım, kocaman tebrikler.

    YanıtlaSil
  30. Süper keşke ben de bu kadar okuyabilsem. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diliyorum istediğin, hedeflediğin kadar okursun bu yıl :)

      Sil

"Güzel yazı, emeğinize sağlık, benim sitem de şu ben de beklerim, bu bir otomatik yorumdur" tarzı sadece yorum yapmış olmak ve link bırakmak amacıyla yapılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Alakanıza teşekkürler :)