26 Ekim 2015 Pazartesi

Etkinlik İçin Bir Teşekkür

Merhaba,

Hepinize inanılmaz büyük bir mutlulukla yazıyorum bu satırları!!!! Geçtiğimiz çarşamba başlattığım bir etkinlik vardı sizlerden de gelen desteklerle fazlasıyla büyük bir destekçi sayısına ulaştım ve etkinlikteki hedefimi fazlaca tutturdum bu nedenle de size çok teşekkür etmek istedim.


Etkinlik yazılarını şimdilik taslağa alıyorum ki, yardım talepleri zayi olmasın daha fazla yayılmasın ve kontrollü ilerlesin :)

Gözlerim dolu dolu yazdığım bu satırları hepinize KOCAMAN TEŞEKKÜR ederek bitiriyorum. Hayatta verdiğin en iyi kararlardan biriydi bu blog..

Mutlu kalın. Dilerim minik yüzlere verdiğiniz gülücükler hayatınızın en zor anlarında sizi karşılayıp içinizi ferahlatsın.

5 yorum:

  1. dün duyurdum ama gördün müüüüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediler çok teşekkür ederim :) Henüz yeni geldim ben de Blogger'a. Bir müddet kopuktum ama bloguna gelip teşekkür edeceğim :)

      Sil
    2. hoşgeldin kiiiiiii o zamaan :)

      Sil
  2. Bloglara girmeye çok kısa bir ara vermiştim. Dolaşıma gördüm ki bir çok blog destek vermiş. Gördükçede mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birçok blogda gördüm ben de ve çok mutlu oldum. 23 Nisanda biraz daha geniş kapsamlı olacak demektir etkinlik :)

      Sil

"Güzel yazı, emeğinize sağlık, benim sitem de şu ben de beklerim, bu bir otomatik yorumdur" tarzı sadece yorum yapmış olmak ve link bırakmak amacıyla yapılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Alakanıza teşekkürler :)