18 Nisan 2015 Cumartesi

Yine Mimlendim! :)

Hepinize tekrar bir mim yazısıyla merhaba diyorum :) Sevgili Biraltıbirsıfır blogunun tatlı sahibesi beni mimlemiş. Ben de hemen sorduğu sorulara cevap vermek suretiyle mimini yerine getirmiş olayım istedim :) Bu tarz soru cevap mimlerini seviyorum çünkü birbirimizi tanırken  çokça işe yaradıklarını düşünüyorum :) Eğer kimseler mimlemediyse ben de Renkli Pasta Sepeti blogunun çok tatlı sahibesi Nahide Hanımı ve Miss Love Bird blogunun tatlı sahibesini mimlemiş olayım :)

1)En son okuduğun kitap?

En son Derek Humphrey'in Elveda Sevgilim isimli kitabını okudum beni 10 yaş çökertti diyebilirim...
2)En son izlediğin film?

Güncel filmleri izlemeyeli çok oldu. En son bugün televizyonda eski bİR Türk Filmi izledim ismi "Ne Olacak Şimdi".

3)Siyah mı, Beyaz mı?

Beyazı sevmediğimden değil ama 10 yaşımdan beri siyah...

4)Tiyatro mu, Sinema mı?

Eski bir sinema fanzini editörü olarak bittabi sinema! :D


5)Mesaj mı, aramak mı?

Arayıp ses duyarak özlem gidermek gibisi yok ki...


6)Hep olmasını istediğin hayalin?

Şu ana dek gerçekleşmemiş çok az hayalim var o nedenle paylaşmak taraftarı değilim zira nazara inanırım ben. Öküz öldürmüşlüğünü görmüşlüğüm var :D 


7)Gelecekte kendin için ne düşlersin?

Bilmem.. Kimseye muhtaç olmadan yaşamak olur sanırım buna cevabım.


8)Burası olmasa hangi ülkede yaşamak isterdin? Neden?

İngiltere. Tecrübelerimden mütevellit seviyorum orayı :) 


9)Bloğuma 10 üzerinden kaç verirsin? Devamlılığı için tavsiyen ne olur?

10 veririm yeni olmasına rağmen güzel olduğunu düşünüyorum ve de devamlılık açısından konu çeşitliliği ve sıklıkla yayınlanan yazılar derim ;)

20 yorum:

  1. Bu sıcacık ve içten cevapların için çok teşekkür ederim. Artık seni diğer arkadaşlardan bir tık fazla tanıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi senin bloguna geliyordum , "mimi cevapladım" demeye ve kalp kalbe karşıymış :D Ben teşekkür ederim beni de düşünüp eklediğin için :) Bu tarz mimleri çok seviyorum :)

      Sil
    2. Yazılarını okuyorum, bloğunu seviyorum o yüzden böyle bir şey yaparken seni de ekleyip tanımak istedim. Kabul ettiğin için de tekrar teşekkür ederim :))

      Sil
    3. Çok mutlu oldum! Çok ama çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. bende ingiltereyi çok merak ediyorum gidip gezmek istiyorum inş bana da kısmet olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kısa da olsa yaşama imkanı buldum ve çok güzel anılar toparladım oradan dilerim ki sen de en az benim kadar mutlu olursun ve tez vakitte gitmek nasip olur :)

      Sil
  3. Mim etkinlikleri ile blog dostlarımızın hayatlarından ip uçları almak güzel :))

    YanıtlaSil
  4. Senin ingiltere anılarını okumak hatta bir gün dinlemek isterim :) ingilterenin kapalı havasından anc gezmek için gitmek isterim.insanları bana soğuk geliyor nedendir bilinmez:) bir daha mim olursa senden bekliyorum :) zorla mimleteceğim kendimi çok güzel cevaplaması :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah denk geliriz de uzun uzun sohbet ederiz kuzum :) Soğuk değil bilakis çok sevimliler :) Aklımdasın mimleyeceğim hiç merak etme :D

      Sil
  5. Evet güzel oluyor tanımak açısından cidden ben de seviyorum mimleri :)

    YanıtlaSil
  6. İngiltere anılarını bekliyoruuuuz :))

    YanıtlaSil
  7. Mimler güzeldir bizleri birbirimize yakınlaştırir.
    Çok samimi içten olmuş bende bloguna 10 puan veriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meryem Hanım çok teşekkür ederim çok sevindim puanıma :D Kesinlikle ben de bu tarz mimlere bayılıyorum :)

      Sil
  8. Güzel bir mim olmuş :) Ben bloguna 10 puan verirdim. Gayet samimi ve şirin bir blogun var...

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir mim :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Koşa koşa geliyorum!!!!! :D

      Sil

"Güzel yazı, emeğinize sağlık, benim sitem de şu ben de beklerim, bu bir otomatik yorumdur" tarzı sadece yorum yapmış olmak ve link bırakmak amacıyla yapılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Alakanıza teşekkürler :)